Burn my shadow./Quema mi sombra.

Burn my shadow./Quema mi sombra.

Calvin Dexter zamieścił naszą fotografię wraz mini tutorialem na swojej stronie:
http://www.comolahice.com/2013/01/quema-mi-sombra/
Polecamy lekturę!
Dziekujemy, Calvin!

Calvin Dexter posted our photograph with a mini tutorial on his site:
http://www.comolahice.com/2013/01/quema-mi-sombra/
Definitely worth reading!

Thank you, Calvin!

Sprzęt: Canon EOS 50D | Obiektyw: Canon EF 100-400 f4.5-5.6 L IS USM | ISO: 100 | Migawka: 1/500 sek. | Przysłona: f11 | Akcesoria: statyw

2 uwagi do wpisu “Burn my shadow./Quema mi sombra.

Skomentuj

