Don’t stare at the sun… too long…

Don't stare at the sun... too long...

Pomorze Zachodnie, jedno z licznych malowniczych jezior….
Zdjęcie zainspirowane tym oto utworem :

Western Pomerania, one of the numerous picturesque lakes…..
Photo inspired by the song .

Sprzęt: Canon EOS 7D | Obiektyw: Samyang 8mm FISH EYE | ISO: 100 | Migawka: 1/25 sek. | Przysłona: f8 | Akcesoria: monopod

3 uwagi do wpisu “Don’t stare at the sun… too long…

  1. bardzo fajny obiektyw sam się zastanawiam nad jego kupnem, lecz mam obawy, że mi się nie przyda na dłuższą metę. Wiem że zdjęcia lubisz często dłużej naświetlać😛 ale nie mam pojęcia jakim cudem takie piękne kolory Ci wychodzą dla mnie jest to zagadka szczególnie we wcześniejszych zdjęciach również jakiegoś molo🙂 w czym tkwi sekret????????

    • Podstawa to trafić na fajne warunki pogodowe, czasem jest to wschód słońca czasem zachód, a bywa że jest to środek dnia…na długi czas pogoda musi być dynamiczna,wiatr, chmury, burzowe ciężkie niebo itp… Ważne są też : dobry, mocny filtr ND ( ja mam Hitecha Pro Stop ND 3.0 i Lee Big Stopper ND 3.0) oraz postprocessing.
      Efekty są okupione wieloma godzinami w plenerze, setkami obrobionych zdjęć…nic samo się nie dzieje, im więcej czasu poświęcisz temu zagadnieniu tym większe Twoje doświadczenie a co za tym idzie lepsze efekty za każdym razem.
      Fotografia to moja pasja i poświęcam jej mnóstwo czasu, jeśli będziesz odpowiednio mocno zdeterminowany to na pewno osiągniesz swój cel. Jak masz jakieś pytania, pytaj, jeżeli będę znać odpowiedź , postaram się pomóc.😉

      • Dzięki za odpowiedź! Nie wiedziałem, że filtr szary może mieć takie ciekawe zastosowanie

Skomentuj

